Overview
In een wereld waarin data de drijvende kracht achter innovatie is, navigeert ElastIQ behendig door het landschap van consumentenanalytics die merken definiëren en onderscheiden. De deskundigen van ElastIQ, met hun diverse achtergronden en expertise, treden op de voorgrond van dit boeiende domein. Wat betekent dit voor de toekomst van consumer analytics en marketing?
De digitale arena zit vol met merken die vechten om onze aandacht. Data en analyses zijn hierin cruciaal geworden voor het creëren van betekenisvolle en authentieke verbindingen. In deze aflevering van de Dataloog podcast verkennen we hoe ElastIQ niet alleen gebruik maakt van consumentendata en analytics, maar ook gevoelige informatie uit de zorg en overheid inzet om echt een verschil te maken. Het gaat om het begrijpen van behoeften en het creëren van oplossingen die een positieve impact hebben.
In deze snel veranderende wereld van data en technologie, is het ElastIQ die de toon zet voor een nieuwe benadering van marketing. Hun expertise en benadering bieden een fris perspectief dat onze kijk op de kruising van data en marketing zal verrijken. Luister mee en laat je inspireren door hun vernieuwende inzichten.
Big Data Expo is het enige evenement in de Benelux dat zich puur en alleen richt op alle facetten van datamanagement. Je vindt exposanten die elke dag weer, op verschillende niveaus, met producten en diensten op het gebied van collecteren, genereren, analyseren, optimaliseren en/ of toepassen van big data bezig zijn.